Blog.

Once upon a time in Italy / 55DSL

| 0 comments

Het Italiaanse merk 55DSL is trots. En hoewel Italianen per definitie natuurlijk al trots mogen zijn op hun land – ijs, zon, olijfolie, en mooie mannen -, heeft 55DSL iets extra’s om zich over op de borst te kloppen: een goed lopend modemerk.
 
En alsof dat nog niet genoeg was, hebben de Italiano’s sinds kort een korte film.
‘Once upon a time in Italy’ is een speelse noodkreet. Een film over de exodus van Italiaans talent dat met al het schepijs van het land niet weerhouden kan worden van vertrek. Een film over knappe jongens en een prachtig meisje. (Geloof mij, alleen het meissie is de moeite van het bekijken van het filmpje waard.)
 
BEKIJK ‘m HIERR
 
Begrijp me niet verkeerd. Natuurlijk is dit geen meesterwerk. Het is geen Lynch. Maar wat het wel laat zien, is wat merken vaker zouden moeten doen: hun achtergrond onderzoeken, een sterkere band met wat er speelt bij hun afnemers onderhouden. Niemand verwacht een cultklassieker, maar een groeiende fanbase zou toch mooi meengenomen zijn. En deze short is daar een goede gooi naar.

Leave a Reply

Required fields are marked *.

*